onPoint iTeczka

Funkcjonalność onPoint iTeczka pozwala na przechowywanie pracowniczych teczek osobowych w wersji elektronicznej. Zautomatyzowane dodawanie jednocześnie wielu skanów dokumentów, przekrojowe zapytania do bazy, specjalistyczne raporty – to tylko niektóre z udogodnień oferowanych przez iTeczkę. iTeczka to również koniec z przeszukiwaniem dokumentów pracowników w archiwum firmy. 

Elektroniczny sposób przechowywania informacji pozwala na odnalezienie poszukiwanej teczki – z komputera na swoim biurku w zaledwie kilka sekund. 

Funkcjonalność modułu onPoint iTeczka

  • Elektroniczny obraz teczki pracowniczej.

  • Oszczędność czasu i środków przy gromadzeniu dokumentów pracowniczych.

  • Obsługa wszystkich dokumentów związanych z zatrudnieniem.

  • Możliwość dodawania wielu plików jednocześnie.

  • Generowanie raportów kadrowych.

  • Bezpośrednia wysyłka dokumentów podpisanych elektronicznie z modułu onboardingowego.

Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni. 

Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.

Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!

Zamów prezentację online!

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.

Kto ma dostęp do iTeczki i jak jest on zabezpieczony?

Dostęp mają wybrani pracownicy działu HR. Jest on zabezpieczony hasłem i tunelem VPN.

Czy jest możliwy mass uploading pracowników i dokumentów?

Tak. Istnieje możliwość masowego wgrywania wszystkich danych jednocześnie.

Ile kosztuje onPoint?

Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.

Jak wygląda wdrożenie onPoint?

Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.

Ile kosztuje wdrożenie onPoint?

Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.

Ile trwa wdrożenie onPoint?

Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności

Czy system onPoint jest dostępny w innych językach?

Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.