onPoint Komunikacja HR

onPoint komunikacja HR to funkcjonalność, która pozwala działom HR na przesyłanie wewnętrznych dokumentów firmy (regulaminy, szkolenia, informacje itp.) do pracowników, a osobom zatrudnionym – wnioskowanie do działu HR np. o zaświadczenie o dochodach,  potwierdzenie zatrudnienia, wczasy pod gruszą, dofinansowanie okularów czy wymianę odzieży roboczej . 

System onPoint usprawnia komunikację wewnątrz firmy. Umożliwia wysyłanie dowolnych dokumentów do pojedynczych osób lub całych grup pracowników. Generuje także potwierdzenia otrzymania dokumentów. Zapewnia łatwe wnioskowanie o potrzebne formularze. onPoint precyzyjnie dostarcza informacje do osób, które zajmują się wnioskowanym zagadnieniem. Automatycznie powiadamia też pracownika o przygotowaniu wymaganego dokumentu.

Funkcjonalność modułu onPoint Komunikacja HR

  • Szybka komunikacja między działem HR a pracownikami.

  • Wysyłanie wiadomości do pojedynczych osób lub grup pracowników.

  • Łatwe wnioskowanie o dowolne dokumenty (np. potwierdzające dochody, zatrudnienie itp.).

  • Obsługa druków firmowych, bankowych i innych.

  • Elektroniczne potwierdzenie otrzymania wiadomości.

  • Elastyczne dopasowanie ustawień do indywidualnych potrzeb.

  • Automatyczna wysyłka powiadomień do odbiorców/nadawców wiadomości.

Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni. 

Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.

Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!

Zamów prezentację online!

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.

Jakie dokumenty dział HR może przesyłać do pracowników?

Tak naprawdę dowolne, które mogą być przesyłane elektronicznie. Najczęściej są to: regulamin, szkolenia, obwieszczenia Zarządu. Pracownik może również tworzyć swoją bibliotekę lub bazę wiedzy – zachowywać dokumenty lub je usuwać.

Czy pracownik może zawnioskować o zaświadczenie o dochodach na drukach zewnętrznych np. banku pracownika?

Tak. Pracownik wnioskuje o zaświadczenie o dochodach i dołącza wzór dokumentu otrzymany ze swojego banku.

Czy wysłanie do pracowników dokumentów/informacji może być zwrotnie potwierdzone?

Tak. System onPoint automatycznie generuje potwierdzenie otrzymania wnioskowanych dokumentów.

Czy jest możliwość wnioskowania o benefity, sprawdzenie ich statusu?

Tak. Zakres wnioskowanych dokumentów może być dostosowany do indywidualnych preferencji firmy.

Czy jest możliwa komunikacja z pojedynczym pracownikiem, np. przypomnienie o konieczności doniesienia dokumentów?

Tak. Dział HR może wysłać wiadomość do pojedynczego pracownika. Istnieje też możliwość umieszczenia komunikatu o dowolnej wielkości i kolorze, który będzie widoczny dla pracownika zaraz po zalogowaniu do systemu onPoint.

Ile kosztuje onPoint?

Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.

Jak wygląda wdrożenie onPoint?

Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.

Ile kosztuje wdrożenie onPoint?

Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.

Ile trwa wdrożenie onPoint?

Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności

Czy system onPoint jest dostępny w innych językach?

Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.