MODUŁ

onPoint Praca Hybrydowa

Funkcjonalność onPoint praca hybrydowa oferuje narzędzia do rezerwacji zasobów firmy i wnioskowania o pracę z domu. Pracownicy, pojawiający się w biurze rotacyjnie, mogą wybierać, które biurko lub miejsce parkingowe chcą zająć. System pozwala na wskazywanie obiektów do rezerwacji według oznaczenia lub z mapy.

Dla pracy z domu – pracownicy wnioskują o jej wcześniejsze zatwierdzenie przez odpowiedniego managera. Dni, w które pracownicy świadczą pracę z domu, z łatwością mogą zostać oznaczone w elektronicznej ewidencji czasu pracy, kalendarzu firmowym lub komunikatorze.

FUNKCJONALNOŚCI MODUŁU

onPoint Praca Hybrydowa

Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni. 

Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.

Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!

KONTAKT

Zamów prezentację online!

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Tak. Istnieje możliwość ustalenia dowolnych limitów pracy z domu dla każdego pracownika.
Pracownik wysyła odpowiedni wniosek, wskazując dni, w które chciałby pracować z domu. Następnie manager pracownika otrzymuje powiadomienie o wniosku, który może zaakceptować lub odrzucić. Osoba zatrudniona otrzymuje informację, czy przełożony wyraził zgodę na pracę z domu. Jeśli wniosek został zaakceptowany – informacja o pracy z domu na konkretny dzień może być widoczna w timesheecie pracownika, kalendarzu firmowym lub przesłana przez komunikator używany w firmie.
Informacja o pracy z domu pracownika widoczna jest dla osoby zatrudnionej, która złoży wniosek oraz jej managera. Pracownicy z tego samego zespołu również mogą widzieć, kiedy ich koledzy pracuja z domu w specjalnym raporcie. Istnieje też możliwość dodania adnotacji do kalendarza firmowego (np. Google, Outlook, onPoint) lub przesłana przez komunikator używany w firmie (np. Slack).
Tak. Osoby na kontraktach B2B mogą wnioskować o świadczenie usługi z domu. Dla takich osób można również ustalić indywidualny limit dni pracy z domu – miesięczny lub roczny.
Tak. Obiekty mogą być rezerwowane poprzez aplikację mobilną.

Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.

Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.

Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.

Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności.

Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.

PLATFORMA ONPOINT

Wszystkie rozwiązania