onPoint Praca Hybrydowa

Funkcjonalność onPoint praca hybrydowa oferuje narzędzia do rezerwacji zasobów firmy i wnioskowania o pracę z domu. Pracownicy, pojawiający się w biurze rotacyjnie, mogą wybierać, które biurko lub miejsce parkingowe chcą zająć. System pozwala na wskazywanie obiektów do rezerwacji według oznaczenia lub z mapy.

Dla pracy z domu – pracownicy wnioskują o jej wcześniejsze zatwierdzenie przez odpowiedniego managera. Dni, w które pracownicy świadczą pracę z domu, z łatwością mogą zostać oznaczone w elektronicznej ewidencji czasu pracy, kalendarzu firmowym lub komunikatorze.

Funkcjonalność modułu onPoint Praca Hybrydowa

  • Oszczędność czasu i środków przy organizowaniu pracy hybrydowej.

  • Elektroniczne narzędzie do rezerwacji zasobów firmy.

  • Wskazywanie obiektów do rezerwacji (biurka, sale konferencyjne, rzutniki, miejsca postojowe itp.).

  • Możliwość podziału obiektów (np. biurka wyposażone/niewyposażone w monitory).

  • Opcja samodzielnego dodawania obiektów do rezerwacji.

  • Rezerwacje wg ID miejsca lub z mapy.

  • Elastyczne dopasowanie ustawień do indywidualnych potrzeb.

  • Zautomatyzowany kalendarz rezerwacji i prezentacja w kalendarzach firmowych (np. Google, Outlook, onPoint).

  • Przesyłanie informacji o nieobecnościach do komunikatorów (np. Slack).

Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni. 

Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.

Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!

Zamów prezentację online!

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.

Czy pracownicy mogą mieć limity miesięczne pracy z domu?

Tak. Istnieje możliwość ustalenia dowolnych limitów pracy z domu dla każdego pracownika.

Jak wygląda ścieżka wnioskowania o pracę z domu?

Pracownik wysyła odpowiedni wniosek, wskazując dni, w które chciałby pracować z domu. Następnie manager pracownika otrzymuje powiadomienie o wniosku, który może zaakceptować lub odrzucić. Osoba zatrudniona otrzymuje informację, czy przełożony wyraził zgodę na pracę z domu. Jeśli wniosek został zaakceptowany – informacja o pracy z domu na konkretny dzień może być widoczna w timesheecie pracownika, kalendarzu firmowym lub przesłana przez komunikator używany w firmie.

Czy informacja o pracy z domu pracownika jest udostępniana dla wszystkich w onPoint? Czy można ją dodać do kalendarza firmowego?

Informacja o pracy z domu pracownika widoczna jest dla osoby zatrudnionej, która złoży wniosek oraz jej managera. Pracownicy z tego samego zespołu również mogą widzieć, kiedy ich koledzy pracuja z domu w specjalnym raporcie. Istnieje też możliwość dodania adnotacji do kalendarza firmowego (np. Google, Outlook, onPoint) lub przesłana przez komunikator używany w firmie (np. Slack).

Czy pracę z domu można rejestrować dla pracowników B2B? Czy można ustalić limit roczny zamiast miesięcznego?

Tak. Osoby na kontraktach B2B mogą wnioskować o świadczenie usługi z domu. Dla takich osób można również ustalić indywidualny limit dni pracy z domu – miesięczny lub roczny.

Czy dostępna jest aplikacja mobilna dla rezerwacji?

Tak. Obiekty mogą być rezerwowane poprzez aplikację mobilną.

Ile kosztuje onPoint?

Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.

Jak wygląda wdrożenie onPoint?

Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.

Ile kosztuje wdrożenie onPoint?

Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.

Ile trwa wdrożenie onPoint?

Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności

Czy system onPoint jest dostępny w innych językach?

Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.