Funkcjonalność onPoint praca hybrydowa oferuje narzędzia do rezerwacji zasobów firmy i wnioskowania o pracę z domu. Pracownicy, pojawiający się w biurze rotacyjnie, mogą wybierać, które biurko lub miejsce parkingowe chcą zająć. System pozwala na wskazywanie obiektów do rezerwacji według oznaczenia lub z mapy.
Dla pracy z domu – pracownicy wnioskują o jej wcześniejsze zatwierdzenie przez odpowiedniego managera. Dni, w które pracownicy świadczą pracę z domu, z łatwością mogą zostać oznaczone w elektronicznej ewidencji czasu pracy, kalendarzu firmowym lub komunikatorze.
Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni.
Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.
Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.
Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.
Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.
Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.
Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności.
Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.
ul. Walerego Sławka 5
30-633 Kraków,
Polska