MODUŁ

onPoint Rezerwacje

Funkcjonalność onPoint rezerwacje oferuje narzędzia do rezerwacji dowolnych zasobów firmy. Pracownicy, pojawiający się w biurze rotacyjnie, mogą wybierać, które biurko lub miejsce parkingowe chcą zająć. System pozwala na wskazywanie obiektów do rezerwacji według oznaczenia lub z mapy. Zarezerwowane obiekty mogą zostać oznaczone w firmowym kalendarzu lub komunikatorze.

System onPoint pozwala tworzyć grupy uprzywilejowane, które mają możliwość rezerwacji jeszcze przed udostępnieniem zasobów wszystkim pracownikom.

FUNKCJONALNOŚCI MODUŁU

onPoint Rezerwacje

Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni. 

Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.

Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!

KONTAKT

Zamów prezentację online!

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Tak. Osoba posiadająca uprawnienia administratora systemu onPoint może anulować wszystkie ustalone rezerwacje.
Tak. W systemie onPoint można stworzyć grupy uprzywilejowane, które mają pierwszeństwo rezerwowania określonych obiektów przed innymi pracownikami.
Mapy do rezerwacji wgrywane są podczas wdrażania funkcjonalności. Później istnieje możliwość wgrania kolejnych lub zmiany obecnych map przez naszego konsultanta.
Tak. Zasoby dostępne do rezerwacji ustalane są zgodnie z indywidualnymi potrzebami firmy.

Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.

Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.

Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.

Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności.

Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.

PLATFORMA ONPOINT

Wszystkie rozwiązania