System onPoint usprawnia procesy związane z zarządzaniem wnioskami urlopowymi. To całkowicie elektroniczny system (z wyjątkami, o których mówią przepisy prawa), który pozwala na znaczne skrócenie obiegu dokumentów oraz jest łatwo skalowalny w organizacji od 1 do 1.000.000 użytkowników. OnPoint pozwala w łatwy sposób wnioskować o wszystkie typy urlopów, nawet te które jeszcze nie powstały.
Manager dzięki podglądowi, którzy pracownicy przebywają obecnie na urlopie – ma możliwość łatwego zapewniania ciągłości pracy w firmie.
Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni.
Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.
Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.
Tak. O tym ile dni wstecz pracownicy mogą wnioskować o urlop decyduje firma.
Tak. Pracownik wysyłając wniosek urlopowy może wskazać osobę, która będzie go zastępować. Istnieje również możliwość ustawienia zastępstwa dla managerów nie tylko podczas ich nieobecności.
Tak. Jednak osobom współpracującym z firmą na zasadzie B2B nie przysługują urlopy wynikające z Kodeksu pracy. W takim przypadku nieobecność to przerwa w świadczeniu usługi, w zależności od uzgodnień z pracodawcą – może to być nieobecność niepłatna lub płatna.
Tak. Istnieje możliwość zamieszczania informacji dotyczących urlopów dla konkretnych pracowników.
Tak. Urlopy mogą zostać dopasowane do indywidualnych preferencji firmy. Mogą także np. być rozliczane tylko w określonym miesiącu i nie kumulować się rocznie.
Cena zaczyna się od kilku złotych miesięcznie za użytkownika i zależy od zakresu wykupionych funkcjonalności.
Po podpisaniu standardowej umowy i parametryzacji systemu, szkolimy pracowników i uruchamiamy usługę.
Wdrożenie onPoint jest bezpłatne.
Wdrożenie trwa od kilku dni do miesiąca i zależy od zakresu wdrażanych funkcjonalności.
Tak. System onPoint jest dostępny w języku polskim i angielskim. Dodatkowo każdy użytkownik może indywidualnie zmienić język interfejsu.
ul. Walerego Sławka 5
30-633 Kraków,
Polska