onPoint Karty Czasu Pracy to elektroniczna ewidencja czasu pracy, którą pracownik może jednym kliknięciem autouzupełnić lub odczytać z oferowanego przez nas systemu RCP. W pełni zautomatyzowana ewidencja nadgodzin, godzin nocnych oraz wsparcie dla dyżurów czy pracy twórczej. Ewidencja może być prosta: w oparciu o obecność/nieobecność lub bardziej złożona np. podział na klientów i zadania do wykonania dla nich.
onPoint cały czas sprawdza zgodność zewidencjowanego czasu pracy z Kodeksem pracy, informując pracowników i ich managerów o ewentualnych nieprawidłowościach.
Platformę onPoint cechuje duża elastyczność, dzięki czemu możemy dostosować ustawienia do indywidualnych preferencji. Wprowadzane rozwiązania mogą być skalowalne – w każdej chwili możesz zdecydować się na podłączenie kolejnego modułu. System jest intuicyjny, co pozwala na wdrożenie platformy w ciągu zaledwie kilku dni.
Proces wprowadzenia wpierany jest bezpłatnymi szkoleniami, a także pomocą naszych konsultantów. Do dyspozycji naszym klientom oddajemy także system ticketowy i opiekuna produktu. Rozliczamy się stałym abonamentem.
Usprawnijmy wspólnie procesy HR w Twojej firmie!
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin prezentacji online. Jeśli masz inne pytania, wystarczy wypełnić poniższy formularz kontaktowy.
Timesheety mogą tworzyć się automatycznie w oparciu o przypisany rodzaj etatu i ustawienia pracownika. Rolą pracownika jest wysłać timesheet do akceptacji na koniec miesiąca.
ul. Walerego Sławka 5
30-633 Kraków,
Polska